Φοίτηση
- Μερική φοίτηση
Τίτλος Σπουδών
- Master of Science
Σημαντικά Στοιχεία
- Τόπος: Αθήνα
- Γλώσσα: Αγγλικά
- Μαθήματα: δια ζώσης
- Διάρκεια: 24 Μήνες
- Ενάρξεις:
- Οκτ 2021
- Φεβ 2022
- Σχολή: Διοίκησης Επιχειρήσεων
Περιγραφή του MSc Digital Marketing
Ένα ακαδημαϊκό πρόγραμμα, με πρακτικό προσανατολισμό. Το διαβατήριό σου για μια νέα καριέρα στο digital marketing management.
To Digital Marketing είναι ένας ταχύτατα αναπτυσσόμενος κλάδος του Marketing, με διαρκώς εξελισσόμενες ευκαιρίες καριέρας. Οι Digital Marketers σήμερα αναλαμβάνουν διευθυντικές θέσεις, διαχειρίζονται μεγάλα budgets και είναι άμεσα εμπλεκόμενοι στη χάραξη στρατηγικής της εταιρείας. Οι υψηλές απαιτήσεις αυτών των ρόλων προϋποθέτουν στελέχη με σύγχρονες γνώσεις, από διαφορετικά επιστημονικά πεδία και, ταυτόχρονα, πρακτικές γνώσεις που αφορούν τη χρήση των νέων digital εργαλείων.
Το MSc Digital Marketing Management απονέμεται από το Staffordshire University και σου εξασφαλίζει το σύνολο αυτών των γνώσεων και δεξιοτήτων, μέσα από ένα πρόγραμμα σπουδών, πιο ενημερωμένο από κάθε άλλο αντίστοιχο.
Γιατί να επιλέξω το MSc Digital Marketing Management;
- Γιατί είναι ένα πρόγραμμα άμεσα συνδεδεμένο με τις σημερινές εξελίξεις στο Digital Marketing, με μαθήματα και projects, όπως Content Curation & Development και Co-creation with Brand Identities, τα οποία σε φέρνουν στην κορυφή των καταρτισμένων Digital Marketers.
- Γιατί αποκτάς μεταπτυχιακού επιπέδου γνώσεις και δεξιότητες του Digital Marketing, τις οποίες, οι περισσότεροι στο χώρο διαθέτουν σε επίπεδο diploma. Πέραν από την ενίσχυση που δίνει το MSc στο βιογραφικό σου, κατανοείς σε βάθος τη στρατηγική σημασία αυτών των εργαλείων και τον τρόπο που επηρεάζουν την επιτυχία των brands.
- Γιατί το πρόγραμμα φοίτησης είναι προσαρμοσμένο στη δική σου ζωή: η Part Time φοίτηση σου επιτρέπει να συνδυάσεις τις μεταπτυχιακές σπουδές σου στην Ελλάδα, παράλληλα με την εργασία σου και τις λοιπές προσωπικές σου υποχρεώσεις.
- Γιατί είναι ένα πρόγραμμα Level 7 (μεταπτυχιακό επίπεδο), το οποίο θα καλύψει τόσο τις θεωρητικές γνώσεις, όσο και τις πρακτικές δεξιότητες που χρειάζεσαι για μια διακεκριμένη καριέρα στο Digital Marketing.
- Αποκτάς στην Ελλάδα (Franchise Agreement) το Mεταπτυχιακό τίτλο σπουδών (MSc – Master) του κορυφαίου Βρετανικού Πανεπιστημίου (Staffordshire University), αποφεύγοντας το υψηλότατο κόστος της μηνιαίας διαβίωσης στο Ηνωμένο Βασίλειο.
- Γιατί το Staffordshire University έχει αξιολογηθεί ανάμεσα στα κορυφαία 15 Πανεπιστήμια για την ποιότητα διδασκαλίας (Times and Sunday Times Good University Guide 2021).
- Γιατί το Staffordshire University έχει επιλεγεί ως Πανεπιστήμιο της Χρονιάς , σύμφωνα με τους Times Higher Education Awards 2020.
Ποιοι μπορούν να κάνουν αίτηση για το MSc Digital Marketing Management;
Οι υποψήφιοι γι’ αυτό το μεταπτυχιακό αξιολογούνται βάσει των τυπικών τους προσόντων, αλλά και της γενικότερης εμπειρίας τους. Με τον τρόπο αυτό, ανοίγουμε το δρόμο σε αποφοίτους, αλλά και σε στελέχη της αγοράς με αποδεδειγμένη εμπειρία, ώστε να εξελίξουν τις γνώσεις τους και την καριέρα τους στο Digital Marketing Management.
Οι υποψήφιοι πρέπει να έχουν:
- Πτυχίο από Ελληνικό ή αναγνωρισμένο Πανεπιστήμιο Αλλοδαπής στον τομέα του marketing ή/και business (με βαθμό μεγαλύτερο από 6.5).
- Πτυχίο Αγγλικών επιπέδου αντιστοίχου με IELTS με συνολικό βαθμό 6.0 (με ελάχιστο βαθμό 5.5 στο Speaking, Writing, Reading and Listening), ή/και Pearson’s με συνολικό βαθμό 51 (με ελάχιστο βαθμό 51 στο Speaking, Writing, Reading and Listening) ή οποιοδήποτε άλλο ισοδύναμο πιστοποιητικό της Αγγλικής γλώσσας, όπως αναφέρονται στο https://www.staffs.ac.uk/international/your-application-journey/english-language-requirements.
Επιπλέον, όμως, αξιολογούνται αιτήσεις:
- Κατόχων πτυχίου Πανεπιστημίου άλλων κλάδων, οι οποίοι έχουν παρακολουθήσει ή/και ολοκληρώσει προγράμματα επαγγελματικής εξειδίκευσης στον τομέα του marketing.
- Στελέχη επιχειρήσεων και ελεύθεροι επαγγελματίες με αποδεδειγμένη εμπειρία στο marketing.
Ποια είναι τα χαρακτηριστικά του Προγράμματος;
Το πρόγραμμα σπουδών του MSc Digital Marketing Management είναι ένας μοντέρνος συνδυασμός ακαδημαϊκής γνώσης και πρακτικών δεξιοτήτων, προσαρμοσμένο στις πιο σύγχρονες απαιτήσεις του κλάδου. Τα μαθήματα καλύπτουν τομείς, όπως το Digital Marketing Strategy, το Brand Management, το Content Curation, το Digital Toolkit, το Entrepreneurship και το Digital Project Management και υποστηρίζονται από πραγματικά projects, που παράλληλα, ενισχύουν το personal branding των φοιτητών.
Το μάθημα της διπλωματικής εργασίας θα σας δώσει την ευκαιρία να εστιάσετε σε μία πραγματική περίπτωση που σχετίζεται με το χώρο εργασίας σας. Έτσι, θα αποκτήσετε πραγματική εμπειρία, καθώς και γνώση, για να προωθήσετε την καριέρα σας στο έπακρο.
Το αναλυτικό ωρολόγιο πρόγραμμα, ανακοινώνεται πριν την έναρξη του κάθε εξαμήνου.
Module Code | Modules | Credits |
---|---|---|
MKTG70350 | The Digital Toolkit | 15 |
MKTG70316 | Strategic Marketing Communications & Media Management | 15 |
MKTG70299 | Content Curation & Development | 15 |
MKTG70303 | Co-Creation with Brand Identities | 15 |
MKTG70300 | Global Strategic Digital Marketing Management | 30 |
MKTG70304 | The Management of a Digital Marketing Project | 15 |
ENTP70083 | Entrepreneurship | 15 |
MKTG70297 | Digital Consumer Behavior & Experience | 15 |
MKTG70302 | Work Based Digital Marketing Project | 45 |
Potential Awards | Credits |
---|---|
Postgraduate Certificate in Digital Marketing Management | 60 |
Postgraduate Diploma in Digital Marketing Management | 120 |
Master of Science in Digital Marketing Management | 180 |
Δρ. Πάρης Λιανός
Ακαδημαϊκός Διευθυντής του UNICERT College και Ακαδημαϊκός Υπεύθυνος της Σχολής Διοίκησης Επιχειρήσεων
Ο Πάρης Λιανός έχει διατελέσει επί σειρά ετών ακαδημαϊκός υπεύθυνος της Σχολής Διοίκησης Επιχειρήσεων του σε Κολλέγιο και Director of Business Development σε συνεργασία με βρετανικά πανεπιστήμια. Είναι Διδάκτορας Κοινωνικών Επιστημών με τίτλο διατριβής “European strategic culture; the ESDP years”, από το University of Leicester. Είναι κάτοχος Master in Business Administration (MBA) από το Alba Graduate Business School, ενώ έχει κάνει μεταπτυχιακές σπουδές MA στα διεθνή τραπεζικά και MSc στις Διεθνείς σχέσεις στο University of Birmingham. Σπούδασε, επίσης, οικονομικά στο American College of Greece, Deree College. Έχει εργαστεί από το 2007 στον τραπεζικό κλάδο στον τομέα των επενδύσεων στην Citibank καθώς επίσης και σε εταιρεία διαχείρισης σταθμών εξυπηρέτησης αυτοκινήτων. Επίσης συμμετείχε ενεργά στην διοργάνωση των Athens Special Olympics 2011 στον τμήμα των διεθνών σχέσεων. Είναι συνιδρυτής του τεχνολογικού site www.iwant2.gr από το 2012. Διδάσκει μαθήματα πάνω σε διεθνείς επιχειρήσεις και επιχειρηματικότητα.
Μαργαρίτα Γκαμαλέτσου
Κατέχει Πτυχίο Επιχειρησιακής Έρευνας & Marketing από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, MBA International από το ίδιο Πανεπιστημιακό Ίδρυμα και MA στη Στρατηγική Επικοινωνία από το Washington State University. Είναι CSR Certified Practitioner από το Institute of Environmental Management and Assessment. Η επαγγελματική της σταδιοδρομία, που ξεκίνησε το 1999, περιλαμβάνει κυρίως θέσεις στον τομέα της Εταιρικής Επικοινωνίας. Το 2003 προσλήφθηκε στην ΕΥΔΑΠ ως οικονομική αναλύτρια στην Διεύθυνση Οικονομικών Υπηρεσιών. Το 2006 στελέχωσε την ομάδα συνεργατών του Διευθύνοντος Συμβούλου της Εταιρίας και το Δεκέμβριο του 2007 προήχθη στη θέση της Corporate Communications Manager. Από το 2014 έως και σήμερα είναι Διευθύντρια Επικοινωνίας και Εταιρικών Σχέσεων της ΕΥΔΑΠ, έχοντας υπό την επίβλεψή της τους τομείς της καλλιέργειας σχέσεων με ΜΜΕ, την εταιρική επικοινωνία, θέματα εταιρικής υπευθυνότητας, επενδυτικής επικοινωνίας, κλπ.. Διδάσκει από το 2006 σε εκπαιδευτικά Ιδρύματα μεταδευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, και στα ακαδημαϊκά της ενδιαφέροντα συγκαταλέγονται θέματα Marketing και Επικοινωνίας όπως και Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης.
Μαρία Ζώταλη
Η Μαρία ασχολείται με τo Digital Βranding και έχει 10 χρόνια εμπειρία, στο marketing και την επικοινωνία. Της αρέσει να χτίζει από το μηδέν ταυτότητες για brands και επιχειρήσεις, ενώ έχει την ικανότητα να εντοπίζει εύκολα επιχειρηματικές προκλήσεις, και να βρίσκει δημιουργικές λύσεις για τη βελτίωση της εικόνας και της λειτουργίας ενός business. Έχοντας εργαστεί ως consultant για πολλά χρόνια, έχει σχεδιάσει και υλοποιήσει στρατηγικές Social Media και Content για εταιρείες σε διάφορους τομείς. Η Μαρία έχει ένα Μεταπτυχιακό στο Marketing από το πανεπιστήμιο του Strathclyde (Η.Β) και πιστοποίηση στο Digital Marketing, από το Market Motive (USA), ένα από τα πιο διακεκριμένα κέντρα εκπαίδευσης online marketing παγκοσμίως.
Αγάπη Μαναριώτη
Η Αγάπη Μαναριώτη ασχολείται ενεργά με το marketing- παραδοσιακό και ψηφιακό- έχοντας εργαστεί για σημαντικά brands σε Ελλάδα, Κύπρο και Ηνωμένο Βασίλειο. Ως σύμβουλος marketing, αλλά και ως εκπαιδεύτρια ενηλίκων, επικεντρώνεται στο branding, και πώς οι σχέσεις ανάμεσα στις μάρκες και τους καταναλωτές καθορίζουν την επιτυχία. Αυτό το πεδίο, εξάλλου, αποτελεί και το αντικείμενο της διδακτορικής της έρευνας, η οποία ολοκληρώνεται σύντομα. Έχει γράψει 2 βιβλία, με θέμα το ψηφιακό marketing, και αρθρογραφεί συστηματικά σε επιχειρηματικά portals, περιοδικά και εφημερίδες.
Λουκία Σαματά
Η Λουκία Σαματά έχει σπουδές στα Οικονομικά (Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο), MSc in e-Business and Digital Marketing και μεταπτυχιακό τίτλο (PMBA.) Έχει εμπειρία αρκετών ετών σε εμπορικές εταιρείες σε θέσεις Μarketing-Μanagement, ενώ τα τελευταία τρία χρόνια έχει διατελέσει διευθυντικό στέλεχος από της θέση της Marketing Communications Manager σε δύο από τις μεγαλύτερες ελληνικές εταιρείες στο χώρο των συμπληρωμάτων διατροφής και του φαρμακείου. Επίσης, είναι Co-founder & CEO του Fertility Route, εταιρεία παροχής υπηρεσιών ιατρικής & τουριστικής διαμεσολάβησης με εξειδίκευση στην εξωσωματική γονιμοποίηση. Τέλος, είναι εισηγήτρια σε σεμινάρια Digital Marketing και E-commerce.
Διδασκαλία
Γνωρίζουμε ότι ο κάθε ένας μαθαίνει διαφορετικά. Γι’ αυτό, εκτός του ότι χρησιμοποιούμε παραδοσιακούς τρόπους διδασκαλίας, όπως διαλέξεις, χρησιμοποιούμε, επίσης, μεθόδους επίλυσης προβλημάτων, ώστε να βοηθηθείτε στην εφαρμογή των δεξιοτήτων σας.
Γι’ αυτό το μάθημα, θα:
- Συνεργαστείτε με άλλους για ομαδική εργασία.
- Εξετάσετε βαθύτερα τους θεματικούς τομείς στα εργαστήρια.
- Αναμένεται προσωπική και ανεξάρτητη μελέτη.
- Συμμετέχετε σε επισκέψεις σε επιχειρήσεις αντίστοιχων τομέων.
Η διδασκαλία μας υποστηρίζεται μέσω του εικονικού περιβάλλοντος μάθησης, που ονομάζεται UC-Class. Αυτό σημαίνει ότι μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε εκπαιδευτικό υλικό προς υποστήριξη των διαλέξεων, από όπου κι αν βρίσκεστε.
Θα σας ανατεθεί, επίσης, ένας επιβλέπων καθηγητής για να σας υποστηρίξει στην εκπόνηση της ερευνητικής διπλωματικής σας εργασίας.
Αξιολόγηση
Υπάρχουν δύο τύποι αξιολογήσεων: η πρακτική – formative (ανεπίσημη) και η τελική – summative (επίσημη).
Οι αξιολογήσεις πρακτικής δεν υπολογίζονται στο τελικό σας αποτέλεσμα. Αυτές είναι η ευκαιρία σας να εξετάσετε το επίπεδο κατανόησής σας και να μάθετε πώς να βελτιώνεστε σε πραγματικές συνθήκες.
Θα έχετε επίσημες αξιολογήσεις στο τέλος κάθε μαθήματος. Αυτές μπορεί να περιλαμβάνουν δοκίμια, εξετάσεις ή χαρτοφυλάκια εργασιών.
Υποστήριξη μάθησης
Οι καθηγητές σας θα παρέχουν μεγάλη υποστήριξη. Αλλά, μπορείτε, επίσης, να επωφεληθείτε από την ομάδα των ακαδημαϊκών δεξιοτήτων, η οποία μπορεί να σας βοηθήσει με:
- Μελέτες δεξιοτήτων (δεξιότητες ανάγνωσης, λήψη σημειώσεων και παρουσίαση)
- Γραπτά Αγγλικά (σημεία στίξης, γραμματική)
- Ακαδημαϊκή γραφή (τρόπος αναφοράς πηγών)
- Ερευνητικές δεξιότητες
- Κριτική σκέψη
- Επανάληψη, αξιολόγηση και δεξιότητες εξετάσεων (διαχείριση χρόνου)
Πρόσθετη υποστήριξη
Εάν έχετε πρόσθετες ανάγκες, όπως δυσλεξία ή αισθητηριακή δυσκολία, οι Υπηρεσίες μας είναι εδώ για να σας επιβεβαιώσουν ότι τίποτα δεν αποτελεί εμπόδιο, όταν παρέχεται η κατάλληλη υποστήριξη.
Ανατροφοδότηση
Γνωρίζουμε ότι είναι σημαντικό για εσάς να μπορείτε να αξιολογήσετε την πρόοδό σας. Έτσι, ο καθηγητής σας θα σας δώσει ανατροφοδότηση για οποιεσδήποτε εργασίες αξιολογήσεις κάνετε.
Συνήθως, σας παρέχουμε ανατροφοδότηση σχετικά με τις επίσημες αξιολογήσεις εντός 20 εργάσιμων ημερών, ωστόσο αυτό διαφέρει ανάλογα το μάθημα.
Εάν σας προσφερθεί μια θέση στο UNICERT College, θα υπόκειται στους κανόνες, τους κανονισμούς και τους όρους εγγραφής του Πανεπιστημίου Staffordshire, οι οποίοι ενδέχεται να διαφέρουν από καιρό σε καιρό.
Καθώς το πτυχίο σας απονέμεται από το Staffordshire University, θα υπόκειστε σε πολιτικές και κανονισμούς της αντίστοιχης σχολής του Πανεπιστημίου Staffordshire. Οι βασικές πολιτικές και κανονισμοί του Staffordshire University βρίσκονται στη διεύθυνση http://www.staffs.ac.uk/legal/policies.
Τι άλλο πρέπει να ξέρω για το πρόγραμμα;
Εκτός από το εξαιρετικό περιεχόμενο των μαθημάτων σχεδιασμένο με γνώμονα τις απαιτήσεις της αγοράς, σε ενδιαφέρουν, επίσης, τα εξής:
- Η part time φοίτηση, σου επιτρέπει να συντονίσεις τις σπουδές σου με τις επαγγελματικές σου υποχρεώσεις.
- Το MSc Digital Marketing Management διδάσκεται στα αγγλικά.
- Σε περίπτωση που οι συνθήκες το απαιτήσουν (Covid-19), τα μαθήματα συνεχίζονται στη διαδικτυακή πλατφόρμα μάθησης του κολλεγίου (online classes).
- Οι πρώτοι 10 υποψήφιοι που θα γίνουν αποδεκτοί από την Επιτροπή Αξιολόγησης δικαιούνται επιδότηση διδάκτρων. ‘Ενας ακόμη λόγος να στείλεις την αίτησή σου σήμερα.
- Επικοινωνήστε μαζί μας για τα ακριβή δίδακτρα και τις διαθέσιμες υποτροφίες.
Εκδηλώστε το ενδιαφέρον σας και θα έρθουμε άμεσα σε επικοινωνία μαζί σας.