Προφίλ Προγράμματος Σπουδών

Τίτλος Σπουδών  Πτυχίο Μάρκετινγκ με ψηφιακές τεχνολογίες
Επίπεδο Τίτλου  Προπτυχιακό
Τμήμα  ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
Τύπος Φοίτησης  Πλήρης ή Μερική
Γλώσσα Διδασκαλίας  Αγγλική*
* Το Πρόγραμμα σπουδών προσφέρεται στην Αγγλική γλώσσα για να προετοιμάσει καλύτερα τους φοιτητές για περαιτέρω σπουδές και να τους προσφέρει επιπλέον εφόδια για την αγορά εργασίας. Για φοιτητές που δεν έχουν την Αγγλική ως μητρική γλώσσα ή αντιμετωπίζουν δυσκολίες ή ελλείψεις, το Πανεπιστήμιο Frederick παρέχει διάφορα μέτρα στήριξης ώστε να μπορέσουν να αντεπεξέλθουν στις απαιτήσεις του προγράμματος.

ΣΚΟΠΟΣ

Το Πτυχίο στο Μάρκετινγκ με Ψηφιακές Τεχνολογίες είναι ένα καινοτόμο πρόγραμμα που στόχο έχει να καλύψει το κενό που παρατηρείται από τους σύγχρονους οργανισμούς στο τομέα του μάρκετινγκ. Συγκεκριμένα, η ραγδαία πρόοδος των τεχνολογιών επικοινωνίας όπως και η ανάπτυξη και συνεχής παρουσία των ψηφιακών μέσων δημιούργησαν νέες προκλήσεις, αλλά και ευκαιρίες, οι οποίες πρέπει να αντιμετωπιστούν από τους σύγχρονους επαγγελματίες που δραστηριοποιούνται στο χώρο του μάρκετινγκ.

Αυτό το μοναδικό πρόγραμμα παρέχει την αναγκαία γνώση και την πρακτική εμπειρία για να αντιμετωπίσει αυτές τις σύγχρονες ανάγκες. Το πρόγραμμα στηρίζεται σε μια γερή βάση στους τομείς της διοίκησης και του μάρκετινγκ. Επίσης η προσφορά του επηρεάζεται σημαντικά από άλλα πεδία απαραίτητα για τη σωστή κατανόηση των σύγχρονων απαιτήσεων. Πεδία όπως, τις τεχνολογίες πληροφορικής, ώστε οι φοιτητές να κατανοήσουν το σημερινό οικοσύστημα πληροφορικής στο οποίο ζούμε, συμπεριλαμβανομένου του διαδικτύου και των έξυπνων συσκευών όπως επίσης και των μέσων επικοινωνίας ώστε να κατανοήσουν και να εκτιμήσουν οι φοιτητές ως το ψηφιακό περιεχόμενο και πληροφορία δομείται και χρησιμοποιείται.

ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

Το πρόγραμμα έχει εγκριθεί από την Επιτροπή Αξιολόγησης Ιδιωτικών Πανεπιστημίων (Ε.Α.Ι.Π.) και είναι αναγνωρισμένο από το Κυπριακό Συμβούλιο Αναγνώρισης Τίτλων Σπουδών (ΚΥ.Σ.Α.Τ.Σ.).

ΥΠΟΣΤΉΡΙΞΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ  ΚΑΙ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ

Το Πρόγραμμα υποστηρίζεται από εργαστήρια τελευταίας τεχνολογίας ώστε να παρέχει την απαιτούμενη πρακτική στους φοιτητές. Αυτά περιλαμβάνουν:

  1. Γενικής χρήσης εργαστήρια υπολογιστών με τα κατάλληλα λογισμικά για επεξεργασία εικόνας, σχεδιασμό γραφικών, ανάπτυξη ιστοσελίδων και προγραμματισμού διαδικτύου
  2. Εργαστήρια οπτικο-ακουστικής τεχνολογίας και φωτογραφικά στούντιο για δημιουργία παραγωγών
  3. Το Εργαστήριο Κινητών Συσκευών για ανάπτυξη εφαρμογών διαδικτύου και πειραματισμό

Σημαντικό είναι επίσης ότι το πρόγραμμα συμπεριλαμβάνει και πρακτική άσκηση όπου φοιτητές τοποθετούνται σε εταιρίες και οργανισμούς με στόχο να αποκτήσουν την απαιτούμενη εμπειρία και να έχουν την ευκαιρία να εφαρμόσουν τις γνώσεις που αποκτούν

ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΑΠΟΚΤΗΘΟΥΝ

Με την ολοκλήρωση του προγράμματος οι απόφοιτοι θα είναι ικανοί να:

  1. Κατανοούν και εφαρμόζουν την διαδικασία σχεδιασμού στρατηγικού μάρκετινγ
  2. Αναγνωρίζουν τις βασικές ιδέες και θεωρίες στο μάρκετινγκ
  3. Σχεδιάζουν αποδοτικά ολοκληρωμένα (integrated) σχέδια επικοινωνίας και μάρκετινγκ
  4. Κατανοούν τις διαδικασίες διοίκησης και διαχείρισης και το ρόλο του μάρκετινγκ σε αυτά.
  5. Δημιουργούν επιτυχημένες στρατηγικές επικοινωνίας σε συμβατικά και ηλεκτρονικά μέσα
  6. Κατανοούν τη σημασία και την ανάγκη της ψηφιακής τεχνολογίας για την δημιουργία ενός πετυχημένου πλάνου προώθησης
  7. Κατανοούν τη διαδικασία ανάπτυξης στρατηγικών ηλεκτρονικού εμπορίου
  8. Κατανοούν τις ευκαιρίες και τις προκλήσεις που φέρνει στο μάρκετινγκ ο ψηφιακός κόσμος
  9. Εξηγούν και να αναλύουν τον σχεδιασμό και την διαδικασία ανάπτυξης εφαρμογών διαδικτύου
  10. Διαχειρίζονται και να επιβλέπουν την ανάπτυξη του κατάλληλου εταιρικού περιεχομένου που παρέχεται μέσω του Διαδικτύου
  11. Παράγουν ψηφιακό περιεχόμενο σε βασικό επίπεδο συμπεριλαμβανομένου ιστοσελίδων, δισδιάστατων εικόνων και video και audio χρησιμοποιώντας τα κατάλληλα ψηφιακά εργαλεία
  12. Επιδεικνύουν κατανόηση των συστημάτων ηλεκτρονικών υπολογιστών και να εξηγούν τις δυνατότητες και περιορισμούς τους σε σχέση με το μάρκετινγκ
  13. Σκέφτονται κριτικά σε σχέση με τις δυνατότητες και τους περιορισμούς της ανάλυσης δεδομένων και της παραγωγής γνώσης μέσω συστημάτων ηλεκτρονικών υπολογιστών
  14. Αναλύουν δεδομένα και να χρησιμοποιούν τεχνικές απεικόνισης και παρουσίασης για να εξάγουν χρήσιμες πληροφορίες για στρατηγικό σχεδιασμό
  15. Χρησιμοποιούν σύγχρονες τεχνολογίες και πλατφόρμες σε σχέση με το ψηφιακό μάρκετινγκ]
  16. Επιδεικνύουν τη ικανότητα να προσαρμόζονται σε νέες τεχνολογίες στον τομέα τους
  17. Να συνεργάζονται αποδοτικά με επαγγελματίες σε σχετικά πεδία

ΠΕΔΙΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ

Το πρόγραμμα είναι σχεδιασμένο έτσι ώστε να παρέχει στους απόφοιτους όλες τις γνώσεις και δεξιότητες για να πετύχουν σε μια καριέρα στο τομέα του Μάρκετινγκ και ειδικότερα ως εμπειρογνώμονες στην ψηφιακή προώθηση. Θα μπορούν να σχεδιάζουν και να εφαρμόζουν ολοκληρωμένες στρατηγικές προώθησης και να στηρίζουν καμπάνιες μάρκετινγκ για προϊόντα και υπηρεσίες σε ένα ευρύ φάσμα οργανισμών τόσο στον ιδιωτικό όσο και στον δημόσιο τομέα.

Θα έχουν επίσης εξειδικευμένες γνώσεις στο τομέα του ψηφιακού μάρκετινγκ και ψηφιακών μέσων οι οποίες θα τους επιτρέψουν να εργάζονται σε οργανισμούς για το σχεδιασμό και την ανάπτυξη αποδοτικών καμπάνιων ψηφιακής επικοινωνίας.